توسعه کسب و کار با طراحی و چاپ بروشور تبلیغاتی

توسعه کسب و کار با طراحی و چاپ بروشور تبلیغاتی

چاپ بروشور روشی تبلیغاتی برای معرفی خدمات و محصولات یک شرکت، سازمان، موسسه یا هر کسب و کاری می باشد. بروشورها اطلاعات جامع و کاملی از خدمات یا محصولات را ارائه می کنند که طراحی آنها باید بسیار جذاب باشد تا تاثیر مثبت خود را بر روی مخاطب بگذارد. اگر از لحاظ محتوایی و طراحی یک بروشور دارای استانداردهای بالا و حرفه ای باشد می توان به این نتیجه رسید که چاپ بروشور؛ بهترین گزینه برای معرفی محصول یا خدمات ارائه شده یک کسب و کار می باشد.

بروشور چیست

بروشور یکی از روش های تبلیغات چاپی می باشد که در آن محصول یا خدمتی بر روی برگه هایی به هم پیوسته چاپ می شود و به هم متصل می گردند. البته با طراحی خاصی می توان بر روی کاغذ A4 نیز عمل چاپ بروشور را انجام داد؛ به این صورت که طراحان گرافیک یک فضایی را برای تا زدن بروشور در نظر می گیرند که با توجه به آن بروشور مورد نظر را طراحی می کنند و پس از چاپ بروشور به روش های مختلفی تا می زنند.

به هر قسمت از برگه ها از مکانی که تا می خورند؛ لت گفته می شود که بروشورها به صورت تک لتی، دو لتی، سه لتی یا بیشتر؛ طراحی و به صورت یک رو یا دو رو چاپ می شوند.

با توجه به بحران اقتصادی و قیمت بالای کاغذ می توان برای پایین آوردن هزینه چاپ بروشور از کاغذهای تحریر با گرم پایین استفاده نمود؛ همچنین اگر از تیراژ بالا برای چاپ بروشور استفاده شود، از هزینه های وارده بر مشتریان کاسته می شود.

چاپ بروشور با طراحی زیبا عامل جذب مشتریان

در این مسئله شکی وجود ندارد که چاپ بروشور با طراحی گرافیکی غیر اصولی و زشت نه تنها هیچ گونه تاثیری بر روی مخاطب خود نمی گذارد بلکه خیلی اوقات این صحنه که شخصی پس از دریافت بروشور بدون خواندن و مشاهده آن را رها کند یا در سطل زباله بیندازد را شاهد هستیم.

تمامی این مشکلات ناشی از طراحی و چاپ بروشور به صورت غیر حرفه ای است و برای حل این مشکل حتما بایستی از طرحی زیبا و گیرا با محتوایی عالی استفاده شود که مخاطب با مشاهده بروشور جذب آن شده و برای مطالعه کامل آن از خود میل و رغبت نشان دهد. اگر چاپ بروشور با طراحی زیبا و جذاب صورت گیرد می توان به این نکته اشاره کرد که چاپ بروشور؛ بهترین گزینه برای معرفی محصول یا خدمات ارائه شده یک کسب و کار می باشد.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...